• Club Baltic Key
  • Projektist
  • E-pood
  • Kontaktinfo
    Riikides:
  • Eesti
  • Valgevene
  • Venemaa






  •   Laupäev, 25 September  
    Mo
    Tu
    We
    Th
    Fr
    Sa
    Su
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      


    Valuuta:

    7.58030
    7.43620
    0.85703
    10.08900
    4.60470
    85.51040
    10.13800
    1.17190



    @Mail.ru



  •       

     
    KLUBI BRÄNDI REKLAAMIDES
    EDENDAD ENNAST!


    BK.ee – EI SAA PEATADA IDEED, MIS ON TULNUD, ET JÄÄDA!

    LIITU, REKLAAMI JA LAIENDA OMA ETTEVÕTET SÕLTUMATUTE ETTEVÕTETE KONTSERNI – BALTIC KEY CLUB – KOOSSEISUS BK.ee 

    ESINDA KONTSERNI JA OMA RIIKI OMA ETTEVÕTTE NÄOL.

    KOOS ÜHENDAME PARIMAD TOOTED JA TEENUSED, REKLAAMIME NEID NING LOOME OMA KAUPADE JA
    TEENUSTE EDENDAMISEKS VASTASTIKUSE ABI SÜSTEEMI.

    KOOS SAAME TULU PARTNERLUSPROGRAMMIDELT JA SOOVITUSLINKE KASUTADES.
    KOOS SUURENDAME ISIKLIKKU KASVU JA FINANTSILISE KIRJAOSKUSE TASET.  
    KOOS SUURENDAME OMA AKTIIVSET TULU.

    INVESTEERIME INDIVIDUAALSELT JA LOOME PASSIIVSET TULU.
    EESMÄRK: 10 000 USD PASSIIVSET TULU IGA KUU.


    Esmatähtsa reklaamvisiitkaardina pakkuge kahepoolseid helkureid jalakäijatele oma ettevõtte logo ja K. klubi kaubamärgiga – see on kasulik ühiskonnale ning hea reklaam teile ja teie ettevõttele.
    OLED OMA
    ÄRI EDENDAJA!







     
     

    BK.  TRANSIIT, TURISM, INVESTEERIMINE, ETTEVÕTLUS, KULTUUR JA SPORT – KÕIK ÜHES VÕTMES!

    Liituge kaasbrändingu reklaamikampaaniatega.
    „Kaasbrändingu” sõnasõnaline tõlge on „kaubamärkide ühendamine” ja sellel on üks eesmärk – kommunikatiivse mõju tugevdamine publikule.
    Ühisbrändimine kui brändihalduse tööriist tekkis 1930. aastatel Ameerika Ühendriikide suure depressiooni alguses.  (Allikas Wikipedia )

    Millist kasu saate projektis osalemisest ja brändi Balti Võti populariseerimisest? 

    Reklaamitav klubi internetiressurss, milles te osalete, soodustab kasuliku info edendamist ja vahetamist. 

    Oletame, et Teil on tootmisfirma või teenuseid osutav firma. Ettevõtte või turundusosakonna juhina esitate korduvalt järgmiseid küsimusi: 

    Kuidas meelitada kliente ja suurendada turuosa, seejuures hindasid alandamata? 

    Kuidas tuvastada tugevamat konkurenti?

     Kuidas edendada uusi kaupu turule, et nende järgi oleks nõudlus? 

     Kuidas sõlmida kiireid kasulikke tehinguid?    

    Kuidas kärpida kulusid reklaamile ja marketingule? 

    Kuidas eristada oma brändi, kaupu ja teenuseid võrreldes konkurentidega? 

    Visiitkaardid, bukletid - kõik nad võivad kaduda ja nendel puudub see kuldniit, mis on Internetil. 

    Küsite, milles on meie erinevus? 

    Me ei kutsu teid üles keelduda traditsioonilisest ja individuaalsest reklaamist, vaid pakume teil moodustada rahvusvaheline klubi "Balti võti / Baltic Key».
     
    Hakkate esindama ja populariseerima oma riiki ja oma äri, osalema ühistes rahvusvahelistes reklaamkampaaniates. 


    Teie reklaam ja info klubi saidi: BK.ee 

    Prioriteetse promo-visiitkaardina paku jalakäijatele helkureid oma ettevõtte logoga ja klubi BK.ee brändiga – sotsiaalselt oluline atribuut + teie maine reklaam.
     
    Nii populariseerivad Klubi Baltic Key liikmed klubi saiti, selle lehekülgedel aga esitlevad, reklaamivad ja müüvad oma kaupu ja teenuseid, samuti teevad oma panuse ÜRO poolt väljakuulutatud rahvusvahelise liikumise: "2011-2020.a. liiklusohutuse tagamise kümneaastane töö" propagandasse   
     
    Teeme oma elu teedel liikudes ohutumaks! 


           
    «Igal aastal hukub liiklusavariides 1,3 miljonit inimest ning veel 50 miljonit inimest saavad traumad või jäävad invaliidideks, - selline kurb statistika on kajastatud Ühinenud Rahvaste Organisatsiooni resolutsiooni nr. 64/255 kontekstis.

    Liiklustraumatism on avaliku tervishoiu üheks peamiseks suremuse põhjuseks kogu maailmas: eriti puudutab see lapsi ja kuni 29.aastaseid noori. 

    Kui ka edaspidi jõude seista, muutub spetsialistide ennustuste kohaselt liiklustraumatism 2020.aastaks peamiseks suremuse põhjuseks madala ja keskmise sisstulekuga riikides". 


    Sõbrad! Kasutades klubi Baltic Key teenuseid, ostes selle kaupu, teete oma panuse MTÜ Balti Kontakt sotsiaalse tähtsusega internet-projekti arengusse.

    Samuti oleme tänulikud nendele inimestele, kes suudab ja saab kanda mittetulundusühingu MTÜ Balti Kontakt arveldusarvele teile jõukohase summa. 

     
      SWEDBANK AS
    Liivalaia 8, 15040 Tallinn, Estonia
    S.W.I.F.T.: HABAEE2X
    Saaja: MTÜ Balti Kontakt
    Arve number: EE 692200221014581983
    Makse selgitus: "Helkur Baltic Key"

    Palume antud infot mitte vaadelda tungiva nõudena. Tehke rahalisi annetusi vaid sel juhul, kui võite endale seda lubada ja usaldate meid selles, et teie panus ja meie tegevus suunatakse sotsiaalsetele ja heategevuslikele eesmärkidele. 

     

     

     






    Aleksandr Neson
    Idee autor ja projekti juht

    MTÜ Balti Kontakt 
    E-mail:
    alex@bk.ee
    Skype: aleksandrneson
    : + 372 5045 169
     
     
     

    Reklaam










    Hääletamine

     Milline sissetulek mõjub inimeste tervisele kasulikult ja millist sissetulekut eelistate Teie?  

    Minu sissetulek sobib mulle
    10 000 USD - passiivne sissetulek
    100 000 USD - aktiivne sissetulek või



    Tulemus






    Top of page
     
    Kõik käesoleval veebilehel olevad kaubamärgid ja teenindusmargid kuuluvad vastavate omanike omandisse. Kauml;esoleval veebilehel avaldatud publikatsioonides esitatud arvamused on publikatsioonide autorite arvamused ja ei lange tingimata kokku Balti Kontakt veebilehe administratsiooni arvamusega.